Začíná-li jméno nástroje znakem @, znamená to osový nástroj a v takovém případě lze definovat jeho průměr ve vstupním řádku Průměr nástroje.
Pokud je nástroj vytvořen tak, že poloha jeho špičky odpovídá skutečnému nástroji (tj. špička není v bodě <0,0>), lze zvolit volbu Použít korekce v simulaci.
Poznámka k formátu nástrojů: Nástroje jsou uloženy ve formátu DXF v milimetrech. Všechny entity nástroje musí být ve vrstvě 0. Řezné hrany nástroje musí být označeny červenou barvou, ostatní entity musí mít barvu vrstvy (nejlépe bílá). Jako entity jsou povoleny LINE, ARC a POLYLINE. Osový nástroj musí být nakreslen tak, aby jeho průměr byl 1mm. Použití oblouků jako řezných hran je možné, klade však vyšší nároky na výpočetní výkon počítače. Při kreslení umístěte špičku nástroje do bodu <0,0> výkresu (pokud nechcete zohlednit korekce na skutečném nástroji).
Viz také: |
Nástroj|Nástroje - korekce |